koledzy trzeba się podzielić przed przyjazdem i nie będzie problemu. Płacimy 65 zł za dobę, więc nie wymagajmy luksusów. 2-3 doby damy jakoś radę, najważniejsze aby nasze dzieciaki miały komforcik
Witam. ostatnio podłączyłem zieloną pod vaga. wykazało mi następujące błędy:
Silnik:
17925 - Przekaźnik silnika-przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17831 - Układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 - wymagany przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Moduł komfortu:
1044 - Moduł sterujący błędnie zaprogramowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Samochód odpala normalnie
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Przekaźnik zasilania do modułu sterowania silnika (J271 czy J363) wadliwe
Okablowanie pomiędzy modułem sterowania silnika ust J220) i Relay zasilacz do komputera samochodowego ust J271 czy J363) wadliwe
możliwe rozwiązania
Sprawdzić / wymienić przekaźnik zasilacz do modułu sterowania silników (J271 czy J363)
Sprawdzić okablowanie pomiędzy modułem sterowania silników (J220) i Relay zasilacz do komputera samochodowego ust J271 czy J363)
Sprawdzić / wymienić moduł sterujący silnika (J220)
Uwagi specjalne
Kiedy znaleziono w silnikach TDI w połączeniu z P2146/008518 - napięcie zasilania wtryskiwaczy paliwa dla Grupy A: Open Circuit - 009 - Otwarte lub zwarcie do masy sprawdzić wtryskiwacze i ich okablowanie
17831
możliwe objawy
Awaria Lampka (MIL) aktywny
możliwe przyczyny
Bezpiecznik pompy wtryskowej nawiewanego powietrza uszkodzony
Węże nawiewów nieszczelne lub zapadnięte
Rurociągi pomiędzy pompa wtrysku powietrza i Combi (Secondary Air Injection) zawór przecieka
Secondary Air Injection Solenoid (ów) wadliwe
Combi zaworu (ów) wadliwe
możliwe rozwiązania
Sprawdź bezpiecznik pompy wtrysku powietrza
Sprawdź Wąż nawiewu
Sprawdź rurociągów pomiędzy pompa wtrysku powietrza i Combi (Secondary Air Injection) zawór
Sprawdź Secondary solenoid wtrysk powietrza (s)
Sprawdź Combi zawór (S)
Uwagi specjalne
W pojazdach posiadających plastikowe połówki korpusu pompy powietrza razem sprawdzić, czy nity nie wypadły. Jeśli nie wypadł lub są luźne możesz zablokowanie pompy wraz z powrotem, jeśli silnik nie działa.
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
No dobra. mam mozliwe przyczyny i rozwiązania problemu, ale problemu tj nie ma.
Samochód odpala normalnie , normalnie przyśpiesza , nie gaśnie.
Zastanawiam się o co tu chodzi...
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Rozumiem że błędy skasowałeś i już się nie pojawiają, jeżeli tak to śmigać i się nie przejmować, co innego jeżeli ten sam błąd pojawia się notorycznie, wtedy trzeba się sprawą zainteresować.
No właśnie błędy skasowałem i później się nie pojawiły. Następnie sprawdzałem pompę paliwa, ssanie itp. i nie odpaliłem go za pierwszym razem tylko za drugim i błędy ponownie się pojawiły. później już nie sprawdzałem...
Samochód przeszedł w marcu serwis bez zastrzeżeń...
Na razie ma przejechane 12 tyś km samochód pali jak przed serwisem, tak samo i po.
A czy te błędy mogą się pojawiać przez słaby aku ? Od nowości nie był wymieniany, a moim zdaniem do takiego silnika 44 Ah jest śmieszne
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Biszczu,
A tak apropo.
Widziałem Twoje wcześniejsze posty (włącznie z tym co montowałeś regulator jasności)
Nie wiesz czy w swojej O1 mogę też zamontować ten regulator?
Seryjnie mam regulacje wysokości świateł i do tego "idą" 4 kable
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
dominik9420, u Ciebie w O1 nie można takiego zamontować. Masz przełącznik świateł zespolony z regulatorem, a taki jak ja mam u siebie nie będzie pasował do Ciebie
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Biszczu,
no cóż... w przyszłości trzeba będzie pomyśleć o IIFL :szeroki_usmiech
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Biszczu,
co do tych kodów to dzisiaj były znowu te same :twisted:
wykasowałem je, przejechałem 120 km odpaliłem samochód z 8 razy i błędów nie ma ?? :shock:
o co chodzi w tym samochodzie!?
co do pompy powietrza dodatkowego to działa (słychać jak pracuje w teście wyjściowym, ogólnie w teście wyjściowym wszystko słychać jak pracuje :szeroki_usmiech )
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz